ست کنترل فلو، کلید اتوماتیک فلو Flow

مشاوره فنی با کارشناسان گروه صنعتی کالاپمپ

لطفا قبل از خرید با شماره های
78 25 95 88 - 021
98 27 95 88 - 021
23 29 76 66 - 021
تماس حاصل فرمایید .


مشاوره تخصصی، انتخاب هوشمندانه

ارتباط با سایت کمپانی فلو

ست کنترل فلو

مشخصات فنی ست کنترل فلو Flow :

ست کنترل فلو Flowمشخصات ست کنترل فلو :

» در ساخت بدنه ست کنترل فلو از جنس پلی آمید به جای پلاستیک استفاده شده است تا مقاومت بیشتری نسبت به سایر مارک های موجود در بازار داشته باشد.
» دارای پریز، کابل، پیچ آلن و آچار مربوطه، مانومتر و پیچ تنظیم فشار تا 2.5 بارمی باشد.
» قابلیت استفاده در ساختمان ها تا 8 طبقه
» برد الکترونیکی ست کنترل فلو با آب بندی پلی استر رزینی می باشد که مشابه نمونه های اروپایی بوده و از رله Omron مالزی در ساخت این محصول استفاده شده است.
» ست کنترل فلو دارای دیافراگم سیلیکونی بجای پلاستیک می باشد که باعث بالا رفتن دوام و مقاومت بیشتر این محصول نسبت به سایر برند ها می شود.
برای کنترل جریان آب پمپ ها و جلوگیری از قطع و وصل شدن جریان و خسارت های دیگر که در نوسانات به پمپ وارد میشود از ست کنترل استفاده می شود.
ست کنترل فلو ارائه شده توسط گروه صنعتی کالاپمپ (در صورت استفاده استاندارد ) دارای شش ماه گارانتی طلایی تعویض می باشد.

 kalapump-pump نحوه تنظیم پیچ فشار :

این پیچ در ست کنترل به نحوی تنظیم شده است که وقتی فشار سیستم به کمتر از 1.5 بار برسد پمپ را روشن نماید، در نتیجه اگر درون سیستم فشارهمواره بیشتر از 1.5 بار باشد پمپ هیچگاه روشن نمی شود و باید پیچ تنظیم فشار ست کنترل را به آهستگی بسته تا جایی که پمپ شروع به کار نماید و همچنین در مواردی که پمپ خاموش نمی شود نیز باید پیچ را به آهستگی باز کرده تا جایی که پمپ متوقف شود.
توجــــــــــــــــه : فشاری که پمپ تامین می نماید باید حداقل 1 بار بیشتر از فشار استارت اتومات باشد.مثال اگر اتومات در فشار 2 بار پمپ را روشن می کند حداقل فشار تولیدی پمپ باید 3 بار باشد.  
ست کنترل، ست کنترل فلو، ست کنترل Flow، کلید کنترلی اتوماتیک فلو، کلید اتوماتیک فلو. Flow Set Control

ست کنترل فلو:

از دستگاه ست کنترل فلو / ست کنترل Flow / کلید اتوماتیک فلو برای کنترل جریان آب پمپ استفاده می شود. ست کنترل فلو ساخت ایران بوده و با بالاترین استاندارد ساخته شده است.جنس بدنه ست کنترل فلو از پلی آمید می باشد تا مقاومت بیشتری نسبت به سایر برندها که بدنه آنها از جنس پلاستیک هست را داشته باشد، زیرا پلی آمید مقاومت بسیار زیادی نسبت به پلاستیک دارد.
ست کنترل فلو دستگاهی فول اتوماتیک بوده و دارای پیچ تنظیم فشار تا 2.5 بار می باشد.از دیگر قطعات ست کنترل فلو می توان پریز، کابل، پیچ آلن و آچار مربوطه و مانومتر را نام برد.
برد الکترونیکی این دستگاه با آب بندی پلی استر رزینی مشابه برند ها و نمونه های اروپایی بوده و رله آن Omron مالزی می باشد و دارای دیافراگم سیلیکونی بجای پلاستیک که باعث مقاومت و دوام بیشتر نسبت به سایر مارک ها خواهد شد.ست کنترل فلو قابلیت عملکرد در ساختمان ها تا 8 طبقه را دارا می باشد.
برای کنترل جریان آب پمپ ها و جلوگیری از قطع و وصل شدن جریان و خسارت های دیگر که در نوسانات به پمپ وارد میشود از ست کنترل استفاده می شود.

ست کنترل های فلو Flow در ایران، طرح اروپایی بدنه از جنس پلی آمید، دارای کابل و پریز و مانومتر و پیچ تنظیم، برد الکترونیکی اروپایی با آب بندی پلی استر و دیافراگم سیلیکونی با گارانتی ۶ ماهه تعویض


ست کنترل فلو، ست کنترل Flow، قیمت ست کنترل فلو ، قیمت ست کنترل Flowست کنترل فلو، ست کنترل Flow، قیمت ست کنترل فلو ، قیمت ست کنترل Flow

پمپ، الکتروپمپ، پمپ آب خانگی