icon-home صفحه اصلی > پمپ > پمپ فوگل Vogel
پمپ فوگل

پمپ فوگل ، الکتروپمپ فوگل، Volgel Pumps

گروه صنعتی و بازرگانی کالاپمپ نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش پمپ فوگل اتریش

کالاپمپ | مشاوره تخصصی، انتخاب هوشمندانه

پمپ فوگل Vogel Pumpen :

برای اولین بار در دنیا دیفیوزر و پروانه برای پمپ های طبقاتی توسط آقای ارنس فوگل ساخته و در سال 1917 این اختراع به ثبت رسید.یکی از اولین پمپ های در آن زمان با ظرفیت پمپاژ6000 لیتر در دقیقه در ایستگاه پمپاژی از سال 1918 تا 1962 به مدت 44 سال مورد استفاده قرار گرفت.در سال 1909 ارنست فوگل شرکتی را در اتریش به ثبت رساند و شروع به تولید اختراعش که همان پمپ های سانتریفیوژ طبقاتی بود نمود.بدین شکل شرکت Vogel Pumpen اتریش اولین سازنده و عرضه کننده پمپ های سانتریفیوژ طبقاتی در جهان می باشد.
در سال 1992 شرکت فوگل به عنوان سازنده پمپ های فرایندی و شیمیایی نیز در کشور اتریش مطرح و شروع به فعالیت در این زمینه کرد.پس از 85 سال فعالیت حرفه ای شرکت Vogel Pumpen، این شرکت توسط شرکت آمریکایی Goulds Pumps خریداری شد و در سال 1997 شرکت TTT Industrial صد در صد سهام شرکت را به خود اختصاص داد.
هم اکنون شرکت فوگل با بیش از 400 پرسنل حرفه ای به عنوان یکی از شرکت های پیشرو، قابل اعتماد و مطرح در سطح جهانی می باشد.شرکت فوگل دارای بخش های مختلف تحقیقاتی بوده و مساحت کارخانه تولید بالغ بر 45000 مترمربع می باشد.لازم به ذکر است شرکت فوگل یکی از اولین شرکت هایی می باشد که موفق به اخذ گواهی نامه کیفیت ISO9001 سیستم کیفیت کارخانه، که تولید محصول با بالاترین سطح کیفی را تضمین می نماید.
رنج محصولات زمینی تک طبقه بیسار وسیع بوده و از DN25 یک اینچ تا DN600 دو اینچ را شامل می شود که پوشش دهنده دبی تا 4600 مترمکعب خواهد بود.سری پمپ های DN130 شش اینچ مطابق با استانداردهای ISO2858 / ISO5199 ساخته می شوند.جنس متریال استفاده شده در این پمپ های از چدن، چدن ؟ ، برنز، استاینلس استیل و Duplex جهت استفاده در صنایع مختلف ساخته و قابل ارائه می باشد.پمپ های طبقاتی در سایز های DN40 یک و1/2 اینچ تا DN300 دوازده اینچ را با دبی تا 2200 مترمکعب در ساعت و هد تا 500 متر، از ساختارهای افقی و ایستاده عمودی پوشش می دهند.
گروه صنعتی کالاپمپ سبد محصولات خود را از برندهای معتبر تکمیل کرده است تا مشتریان ما با یک مشاوره فنی تخصصی بهترین گزینه را انتخاب و با گارانتی طلایی استفاده نمایند.

پمپ، پمپ فوگل، الکتروپمپ فوگل، Vogel Pumpen

tikقبل از خرید، جهت مشاوره رایگان و انتخاب بهترین گزینه پمپ فوگل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

phone تلفن واحد فروش : 88952578      phone تلفکس : 88952798           email ایمیل شرکت : Info@kalapump.com


پمپ فوگل Vogel ، پمپ فوگل، پمپ Vogel، الکتروپمپ فوگل vogelپمپ فوگل Vogel ، پمپ فوگل، پمپ Vogel، الکتروپمپ فوگل vogel